Wie is Mollie?

De site fitnessking.be waarop je momenteel je aankopen verricht, gebruikt de oplossing e-Commerce van Mollie.

Deze oplossing werd ontwikkeld om je in staat te stellen je betalingen in een ergonomische en gebruiksvriendelijke omgeving te doen, met een optimale veiligheid en respect voor de persoonlijke levenssfeer.

Indien je meer informatie wenst in verband met Mollie en haar oplossingen voor veilige betalingen, aarzel dan niet om een kijkje te nemen op https://www.mollie.com/be

Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt?

Nadat je jouw gegevens heeft ingevoerd en bevestigd, verschijnt er een bevestiging van de transactie op het scherm en/of ontvang je deze via e-mail. Als je geen bevestiging hebt ontvangen, dien je contact op te nemen met Fitnessking op 052/21.07.94 of via info@fitnessking.be om te weten te komen of je transactie al dan niet is gelukt. Mollie heeft geen toestemming om deze informatie aan de klanten te bezorgen.

Waarom werd mijn betaling geweigerd?

Mogelijke redenen waarom je betaling werd geweigerd:

  • Jouw type kaart wordt niet aanvaard door deze webshop
  • Jouw kaart is vervallen
  • Geen krediet meer op jouw kaart

Mogelijke te ondernemen acties:

  • Kies een andere betaalmethode
  • Voer opnieuw jouw gegevens in

Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met Fitnessking. Hij kan je meer inlichtingen geven over jouw transactie. Alvorens contact op te nemen met de webshop, dien je ervoor te zorgen dat je zo veel mogelijk informatie hebt over jouw bestelling (bedrag van de bestelling, tijdstip van aankoop, referentienummer, enz.).

Pay.be is de technische partner van de webshop waar je je aankoop hebt gedaan. Wij zorgen ervoor dat de betalingstransacties veilig bij de banken en kredietkaartmaatschappijen terecht komen. Wanneer je een betaling doet aan een webshop, wordt geen geld overgemaakt via Mollie.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of een terugbetaling verkrijgen?

Om je bestelling te annuleren of een terugbetaling te krijgen, dien je contact op te nemen met Fitnessking via info@fitnessking.be

Waarom moet ik mijn betaling bevestigen met een code?

Nadat je je creditcardgegevens hebt ingevuld en bevestigd, is het mogelijk dat je een scherm te zien krijgt waarbij je wordt gevraagd je gegevens te bevestigen met een code of wachtwoord (gemerkt met “Verified by Visa” of “MasterCard SecureCode”).

Dit betekent dat de bank of financiële organisatie waar jouw kaart werd uitgegeven een verificatiemethode vereist, welke je meestal uitvoert met behulp van een kaartlezer of digipass die een code zal genereren, of met een wachtwoord.

Deze controle is nodig om te voorkomen dat derden (onrechtmatig) gebruik zouden maken van jouw kaart, bijvoorbeeld indien deze gestolen of verloren is.

Gezien het jouw bank is die je deze controle oplegt, heeft Mollie geen invloed op het gegeven proces.

Dus, in het geval er zich een probleem voordoet tijdens dit verificatieproces, of mocht je verdere vragen hebben, raden wij je aan contact op te nemen met jouw bank of de instantie waar jouw kaart werd uitgegeven.