Levering mét montage

Montage orders en showroommodellen in België

Na je bestelling krijg je van ons een mail met de goede ontvangst van je order en je montageverzoek. We werken hiervoor met een automatisch planningsysteem dat de meeste ecologische én snelste route maakt. Je krijgt een mail met een datumvoorstel waarbij jij kan aangeven of dit voor jou past of niet. Past dit niet, dan wordt dit automatisch terug in het systeem gestoken en krijg je zo snel mogelijk een nieuw voorstel.

Wij doen er alles aan om onze ecologische voetafdruk zoveel mogelijk te verlichten, vandaar dat wij met een automatisch planningsysteem werken.

 

Montageprocedure

Als je online of in onze showroom een bestelling hebt geplaatst met montage, dan komt onze technieker bij je langs. Wij kiezen al jaren om met eigen techniekers te werken. Vriendelijke en vlotte service is voor ons zeer belangrijk, dit dragen we al jaren hoog in het vaandel. Wat ook resulteert in een zeer mooie Google Review score uit meer dan 500 reviews.

Ter voorbereiding op de levering en installatie vragen wij onze klanten het volgende voor te bereiden:

1. Probeer de oprit vrij te houden voor onze camionette. Woon je in een huis/appartement zonder oprit (met straatparking), is het steeds handig om hier parkeerplaats te voorzien (bv.: je eigen auto te plaatsen) zodat we zo dicht mogelijk kunnen parkeren. Is dit niet mogelijk, geen probleem, dan zoeken we naar de dichtstbijzijnde parking.

2. Zorg ervoor dat de plaats waar het toestel moet komen goed bereikbaar is en volledig is vrijgemaakt zodat onze techniekers dit veilig kunnen installeren. Staan er kostbare voorwerpen waar we moeten passeren, zet ze best even aan de kant.

3. Onze technieker legt de werking van het toestel nogmaals grondig uit.

4. Na installatie ruimen wij alles op en pakken wij alle afval mee.

 

Montage op verdiep/kelder

Moet het toestel op verdiep komen bij je thuis of in je appartement? Zorg dan zeker voor volgende informatie:

1. Er is een lift aanwezig in het gebouw

  • Geef bij “opmerkingen” bij je bestelling de afmetingen van de lift door. Zowel van de opening van de deur van de lift als van de lift binnenin, want hier zit vaak een verschil op. Zo weten wij of het toestel in de lift kan. Indien we merken dat dit niet in de lift kan, zullen wij je contacteren om een andere oplossing te vinden. Let op: het is niet omdat de verpakking van de doos groter is dan je lift dat het er niet in kan, bij sommige gevallen kunnen we het toestel schuin zetten of gewoon uit de doos halen.

2. Er is geen lift aanwezig in het gebouw of het toestel past niet in de lift

  • Gelieve dit te noteren bij “opmerkingen” en ons na je bestelling de nodige foto’s of video’s te bezorgen van de trap (hoe meer foto’s, hoe beter). Hierbij is het ook handig om afmetingen mee te geven (breedte van de trap, trapgat, …)
  • De meeste toestellen geraken ook op verdiep. We vragen steeds of er iemand aanwezig kan zijn die kan helpen om het toestel naar boven te brengen.
– Vanaf 95 kg moeten 2 Fitnessking techniekers voorzien worden
Hiervoor rekenen we een supplement van €65 bovenop de montageprijs. Dit wordt achteraf verrekend en na akkoord van de klant.
 
– Vanaf 120 kg of wanneer het niet lukt via de trap moet een lift voorzien worden
 Hiervoor rekenen we een supplement van €125 bovenop de montageprijs uiteraard pas na akkoord van de klant.

 

Levering van showroommodellen

Dit kan enkel in België. Deze toestellen zijn reeds gemonteerd en worden ook zo geleverd door onze techniekers. Ook hierbij krijg je nog uitleg over de werking van het toestel.

Als dit op verdiep moet komen geldt dezelfde procedure als “Montage op verdiep/kelder”.

Uitzondering:

  • Loopbanden, Crosstrainers en Krachtstations kunnen niet op verdiep geleverd worden

 

Montage in Nederland

Dit is niet mogelijk.