Wij zijn gesloten van 1 t.e.m. 7 april, bestellingen worden vanaf 8 april verzonden!

Reparatie aanmelden

Is er een defect aan je toestel of werkt er iets niet zoals het zou moeten? Maak je geen zorgen. We zijn er om dit op te lossen voor jou. Stuur ons een mailtje via ons serviceformulier met zoveel mogelijk gegevens en informatie over het probleem. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op en houden je op de hoogte van de vervolgstappen. Wil je liever rechtstreeks contact opnemen, dit kan naar service@fitnessking.be

Eigen Serviceteam

We hebben ons eigen serviceteam, dat instaat voor installaties, verhuizen, onderhoud en herstellingen.

Welke gegevens hebben we van je nodig?

  • Je persoonlijke gegevens ( Naam, Adres, Telefoon, E-mailadres)
  • Het merk van het toestel
  • Het type van het toestel
  • Het serienummer (Het serienummer vind je meestal op de achterzijde van de monitor of aan de in- of uitgang van de stroomdraad van je toestel)
  • Extra informatie over het probleem