Bestellen

Veelgestelde vragen

Wat na de bestelling?

Na de bestelling krijg je een bevestigingsmail en de factuur van je bestelling. Heb je een fout gemaakt bij het invullen van je gegevens, kan je gerust een mail sturen naar boekhouding@fitnessking.be en we passen dit aan.

Je bestelling wordt afgeleverd op de door jou gekozen datum.

Heb je voor montage gekozen? Dan contacteren wij je zo snel mogelijk om een datum te prikken. Onze serviceteam kan meestal binnen de 2 tot 14 werkdagen bij je thuis zijn. We houden je zeker op de hoogte zodat er iemand thuis kan zijn. Lees bij het onderdeel “Leveren en installeren” alles over montages.

Bestellen buiten België en Nederland

Wil je graag een bestelling doen maar moet dit niet in België of Nederland geleverd worden, dit kan zeker. Hiervoor kunnen we je een offerte op maat bezorgen. Stuur hiervoor gerust een mailtje naar info@fitnessking.be

Bestellingen uit Nederland

Dit is zeker mogelijk. Let op, hier kunnen we enkel leveren tot aan de deur, niet monteren.

Voor leveringen in Nederland hebben we steeds 1 extra werkdag nodig t.o.v. leveringen in België om dit bij jou te krijgen. Hou hier dus zeker rekening mee en hou gerust de track & trace mail in het oog.

Voorbeeld: Bestel je uit Nederland voor 17u op woensdag, zal dit ten vroegste vrijdag bij jou thuis zijn.

Wat is de bestelprocedure?

Bestel je uit België?

Bestellingen van maandag t.e.m. donderdag voor 17u, kunnen de volgende dag geleverd worden. Bestellingen op vrijdag voor 17u worden ten vroegste maandag geleverd. Bestellingen op zaterdag en zondag worden ten vroegste dinsdag geleverd.

In het afrekenproces heb je de mogelijkheid om de datum van levering te kiezen, zodat dit beter in je agenda past. We geven dit door aan onze transportpartner zodat zij hier rekening mee kunnen houden. Daarbij krijg je een track & trace mail zodat je steeds je bestelling kan volgen. Soms kan het zijn dat de transportpartner door onvoorziene omstandigheden niet kan voldoen aan de leverdatum en dus op een andere dag levert, hou dus zeker de track & trace mail in het oog.

Kies je voor montage? Dan contacteren wij je zo snel mogelijk. Hier kan je zelf geen datum kiezen bij het afrekenproces, dit spreken we onderling af via mail of telefoon.

Bestel je uit Nederland?

Hiervoor hebben we steeds 1 extra werkdag nodig om dit bij jou te krijgen. Hou hier dus zeker rekening mee en hou gerust de track & trace mail in het oog.

Voorbeeld: Bestel je uit Nederland voor 17u op woensdag, zal dit ten vroegste vrijdag bij jou thuis zijn.

1. Product is op voorraad

Bestellingen voor 17u , zullen ten vroegste de volgende dag geleverd worden of op de door u gekozen werkdag.

Indien niet alle producten van uw bestelling op voorraad zijn, wachten wij tot deze compleet is zodat we alles samen kunnen verzenden (Zo verminderen we onze CO²-uitstoot). We houden je zeker op de hoogte.

 

2. Product is niet op voorraad

Producten die momenteel niet op voorraad staan, kan je zeker bestellen. Deze worden dan binnen 2-5 werkdagen bij je thuis geleverd of op de door u gekozen datum.

 

3. Product is tijdelijk niet leverbaar

Dit wil zeggen dat er voorlopig geen voorraad is bij de fabrikant en wij dit dus ook niet voor u kunnen bestellen. Mogelijks kan het enkele weken duren vooraleer dit terug op voorraad is. Je kan je gerust inschrijven via mail zodat je op de hoogte wordt gehouden van de beschikbaarheid.